RSS

“İftarlık Gazoz” Basın Gösterimi Sonrası Eleştiriler

27 Oca

iftarlık gazoz

Selin Gürel: Yüksel Aksu’nun sadeleşmiş ve kameraya daha hakim anlatım dili, İftarlık Gazoz için iyi haber. Samimi hikayesi seyirciye hemen geçecektir. Berat Efe Parlar’ın performansı çocuk olma halini özetler nitelikte. Cem Yılmaz’ı izlerken Cem Yılmaz olduğunu unuttum. Bunu beklemiyordum. Bir gişe filmi olduğunu hissettirdiği sahnelerin altında ezilmeyen, birleştirici ve sıcakkanlı ruhu, benim için filmin kurtarıcısı.

Haktan Kaan İçel: Saf, temiz, mutlu günlere götürüyor. Özlediklerimizi gösteriyor. Sonrasında çöken karanlıkla beraber gerçekliğe döndürüyor. Görüntü ve oyunculuk anlamında iyi işçilik çıkarırken, kurguda hantallaşıyor. Ancak bu yılın iyi Türk filmlerinden biri…

Çağnur Öztürk: İftarlık Gazoz’u sevdim… Sonuçta Muğlalıyım… Cem Yılmaz’in şivesi tam olmuyor ama yine de başarılı, çocuk oyuncu seçimi de çok iyi… Bu kez komedi dozu seyrelmiş bir Yüksel Aksu filmi var, o ne yaparsa yapsın ben samimiyetine inanıyorum.

Ezgi Sütçü Ercan: “İftarlık Gazoz” Berat Efe Parlar’ın oyunculuğu ile parlıyor. Çok etkilendim. Sıcacık bir film olmuş.

Mert Tanöz: İftarlık Gazoz ile Yüksel Aksu 70lerden hikayeler anlatmaya devam ediyor. Dönemin atmosferini yakalamış keyifli bir film.

Murat Tolga Şen: İftarlık Gazoz, Y. Aksu’nun anlatmayı iyi becerdiği yürek ısıtan bir Ege hikayesi ama gişe beklentili finali sevmedim. 7/10

Banu Bozdemir: İftarlik Gazoz’a ilgili uzun yazacağım ama ilk olarak naif solculuk ve naif müslümanlık üzerinden güzel bir yetmişler hikayesi diyebilirim.

Başak Bıçak: İftarlık Gazoz, Yüksel Aksu’nun alıştığımız hikayeciliğinden uzaklaşmayan ama her detayıyla yine kendisini sevdirebilecek bir film…

İnci Tulpar: Seyirci gözü ile: İçim söküldü. Sinema gözü ile: Başı, sonu, oyunculukları, görüntüleri nefisti. Ortası yavaş akmasını affettirdi.

Utku Ögetürk: Yüksel Aksu sözünü esirgemeyen ve bu doğrultuda karakteristik bir sinema dünyası yaratabilen başarılı bir yönetmen. İftarlık Gazoz’da da hem herkes tarafından sevilecek bir hikaye sunuyor hem de içimizden karakterlere yer veriyor.

Tuğçe Madayanti Dizici: İftarlık Gazoz nostaljiye hayat veren bir film olmuş. Geçmişte her şey ne kadar da sahiciymiş, hatırlamak iyi oldu. Finali ise gözyaşı dolu.

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 27, 2016 in 2012

 

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
