“Room” Basın Gösterimi Sonrası Eleştiriler

Room-banner-poster

Serkan Çellik: Room beni etkiledi. Bu malzeme daha iyi anlatılamazdı. Senaryo Oscar’ı alırsa sevinirim 8/10

Halil İbrahim Sağlam: Room’un ilk yarısında seyirciyi şok etmeyi amaçlayan konusu ve buna uygun atmosferi fena olmayan bir şekilde işliyor. 1 saatlik ilk yarısı bittiğinde konusunu tamamlamasına rağmen “1 saat daha uzatacağım inadı” gelince Türk dizileri misali sakız gibi uzayan ağdalı bir melodrama dönüşüyor. Üstelik ilk yarıda görsel anlamda kurduğu yapıyı mahvedip ikinci yarıda sinematografik açıdan Samanyolu Tv filmleri kalitesizliğine düşüyor. Çocuk oyuncu Jacob Tremblay çok iyi. Ödüllere boğulan Brie Larson ise Jennifer Lawrence’ın “ağlamalı, bağırmalı” performanslarının makyajsız vasat bir taklidi olmaktan öteye gidemiyor.

Serdar Durdu: Room’u yakaladığı duygusal damar ve hikayeleme biçimi sebebiyle epey beğendim. Yılın hoş sürprizlerinden..

Murat Karakuş: Room, ilk yarısında sıkışmışlık hissi yaratmayı başarsa da vasat sularda geziniyor. ikinci yarısında o da kaybolunca ağdalı drama evriliyor. Filmin Oscar adaylıklarını özellikle de yönetmenlik adaylığını aşırı buldum.

Bertu Yılmaz: Room muazzam bir atmosfere ve çekime sahip bir film. Her sahnesinde karakterlerle beraber ben de tıkılı kaldım, sıkıldım, gerildim, korktum.

Müjde Işıl: Room, 3 farklı film yapılabilecek 3 duygusal süreci tek filme sığdırmaya çalışmış. Çok dağılmış ve hedefini kaybetmiş bir film.

Furkan Kocaaslan: Room oldukça farklı, dokunaklı bir hikaye ve harcanmadan gayet güzel işlenmiş. Çok sevdim.

Güzin Tekeş: Room, hikayesinin dramatikliğine fazla güvenmiş bir yönetmenin elinden çıkan vasat bir yapım.. Filmdeki en iyi şey çocuk oyuncu Jacob Tremblay’ın performansı.

Ebru Çavdarlı: Room: İlk yarısı baya sıkı başlıyor ama ikinci yarıda bir o kadar düşüşe geçiyor. İyi film ama bir Oscar adaylığı alacak kadar değil.

Tanju Baran: Room, içinde bulunduğu deryanın kıymetini bilmediğinden bir noktadan sonra sudan çıkmış balığa dönüyor.

Fatih Şahin: Room’un ikinci yarısını komple unutmak istiyorum.

Bir Cevap Yazın

